REKLAMA
Znaleziono 5359 wyników
Trwa budowa Wschodniej Obwodnicy Krakowa, czyli krakowskiego odcinka drogi ekspresowej S7 [FILMY + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa Wschodniej Obwodnicy Krakowa, czyli krakowskiego odcinka drogi ekspresowej S7 [FILMY + ZDJĘCIA]
Polsko-tureckie konsorcjum, w skład którego wchodzą firmy Mosty Łódź S.A. i Gulermak buduje Wschodnią Obwodnicę Krakowa, czyli krakowski odcinek drogi ekspresowej S7. Koszt kontraktu opiewa na kwotę ponad półtora miliarda złotych.
Powstaje Wschodnia Obwodnica Krakowa, czyli krakowski odcinek drogi ekspresowej S7 [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Powstaje Wschodnia Obwodnica Krakowa, czyli krakowski odcinek drogi ekspresowej S7 [FILM + ZDJĘCIA]
Polsko-tureckie konsorcjum, w skład którego wchodzą firmy Mosty Łódź S.A. i Gulermak buduje Wschodnią Obwodnicę Krakowa, czyli krakowski odcinek drogi ekspresowej S7. Koszt kontraktu opiewa na kwotę ponad półtora miliarda złotych.
Trwa rewitalizacja kolejnej linii kolejowej na Dolnym Śląsku [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa rewitalizacja kolejnej linii kolejowej na Dolnym Śląsku [ZDJĘCIA]
Trwa odbudowa kolejnej linii kolejowej na Dolnym Śląsku. Kolej niebawem powróci do Przemkowa – to najnowszy kolejowy plan Samorządu Województwa Dolnośląskiego. Obecnie na linii trwa wycinka drzew i krzewów. Równocześnie remontowany jest zabytkowy budynek dworca Przemków Odlewnia.
Rail Baltica – postępują prace na stacji i wiaduktach w Ełku [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Rail Baltica – postępują prace na stacji i wiaduktach w Ełku [ZDJĘCIA]
Międzynarodowa linia kolejowa Rail Baltica połączy Ełk z krajami bałtyckimi i Europy Zachodniej. Wygodne i szybkie podróże koleją umożliwi postępująca modernizacja stacji, torów, a także wiaduktów w mieście. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A., warta 587 mln zł, jest współfinansowana ze środków unijnego instrumentu CEF „Łącząc Europę”.
Nowe urządzenia na trasie Toruń – Bydgoszcz zapewnią bezpiecznie i sprawne podróże kolejąartykuł
Pokaż artykuł
Nowe urządzenia na trasie Toruń – Bydgoszcz zapewnią bezpiecznie i sprawne podróże koleją
PKP PLK S.A. zamontują nowe urządzenia systemu sterowania ruchem kolejowym na trasie z Torunia do Bydgoszczy. Przełoży się to na sprawniejsze i bezpieczniejsze podróże pociągiem w woj. kujawsko-pomorskim. Kolejowa spółka podpisała umowę na realizację inwestycji o wartości ponad 30 mln zł netto, pochodzących ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności.
Od czerwca sprawniejsze podróże koleją na trasie Wrocław – Jelenia Góra [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Od czerwca sprawniejsze podróże koleją na trasie Wrocław – Jelenia Góra [ZDJĘCIA]
Od 4 czerwca zwiększą się możliwości przejazdu koleją przez tunel koło Trzcińska. Dzięki poszerzeniu obiektu, dwa pociągi równocześnie przejadą przez tunel. Nowoczesna technologia prac umożliwiła jednoczesne prowadzenie robót i bezpieczny przejazd pociągów oraz do minimum ograniczyła zmiany w prowadzeniu ruchu. Od 22 kwietnia do 4 czerwca montowane będą tory i sieć trakcyjna. Ten zakres prac wymaga wprowadzenia komunikacji zastępczej.
Pod Łodzią powstaje podziemny, kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny, kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać w styczniu 2025 na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać w styczniu 2025 na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Trwa rewitalizacja linii kolejowej łączącej Kłodzko z Kudową-Zdrój [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa rewitalizacja linii kolejowej łączącej Kłodzko z Kudową-Zdrój [FILM]
Na Dolnym Śląsku trwa rewitalizacja kolejnej linii kolejowej. W grudniu tego roku ma być gotowa linia nr 309, łącząca Kłodzko przez Polanicę-Zdrój i Szczytną z Kudową-Zdrój. Łącznie odcinek o długości ok. 10 kilometrów. To ważna linia, łącząca popularne miejscowości uzdrowiskowe i turystyczne w województwie dolnośląskim.
Co słychać na koniec 2024 r. na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na koniec 2024 r. na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Stacja Bydgoszcz Fordon jest w trakcie przebudowy i modernizacji [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Stacja Bydgoszcz Fordon jest w trakcie przebudowy i modernizacji [ZDJĘCIA]
Na przystanku Bydgoszcz Fordon podróżni wsiadają już do pociągów z przebudowanego peronu. To efekt prac, których celem jest nie tylko lepszy dostęp do kolei w tej części stolicy woj. kujawsko-pomorskiego, ale także poprawa przepustowości trasy w kierunku Chełmży. Wartość realizowanych przez Polskie Linie Kolejowe S.A. robót wynosi około 40 mln zł netto ze środków Krajowego Planu Odbudowy.
CPK wybrał najkorzystniejszą ofertę w przetargu dotyczącym zmiany układu torowego w rejonie łódzkiej Retkiniartykuł
Pokaż artykuł
CPK wybrał najkorzystniejszą ofertę w przetargu dotyczącym zmiany układu torowego w rejonie łódzkiej Retkini
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz ze wsparciem technicznym dla ok. 3-kilometrowego odcinka torów Kolei Dużych Prędkości w Łodzi. Z siedmiu ofert wybrana została najkorzystniejsza, która spełniła wszystkie postawione warunki i uzyskała łącznie najwyższą liczbę punktów w ramach kryteriów oceny.
[Bytom] Pasaż Handlowy "Czerwona Torebka"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Bytom] Pasaż Handlowy "Czerwona Torebka"
Bytom
Port Popowiceinwestycja
Pokaż inwestycję
Port Popowice
Wrocław, Fabryczna
Osiedle Lavinovainwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle Lavinova
Łódź, Widzew, Lawinowa 30B
Centralny Port Komunikacyjny pokazuje Master Plan dla lotniskaartykuł
Pokaż artykuł
Centralny Port Komunikacyjny pokazuje Master Plan dla lotniska
Spółka Centralny Port Komunikacyjny opublikowała szczegóły Master Planu, czyli kluczowego dokumentu określającego długoterminową koncepcję rozwoju lotniska. Opracowanie zawiera wytyczne dla projektantów i wykonawców oraz jest kopalnią wiedzy o założeniach i planach rozbudowy węzła, który zintegruje ruch lotniczy, kolejowy i drogowy.
W Przemyślu realizowana jest największa inwestycja infrastrukturalna PKP Intercityartykuł
Pokaż artykuł
W Przemyślu realizowana jest największa inwestycja infrastrukturalna PKP Intercity
Przebudowa nowoczesnego zaplecza technicznego w Przemyślu jest największą inwestycją infrastrukturalną PKP Intercity, a jej wartość wynosi 350 mln zł brutto. Powstaną nowe miejsca pracy. Do 2030 roku przewoźnik przeznaczy na unowocześnienie swoich zapleczy technicznych i bocznic kolejowych 3,4 mld złotych.
[Mszczonów] PointPark Mszczonówinwestycja
Pokaż inwestycję
[Mszczonów] PointPark Mszczonów
Mszczonów
[Teresin] Prologis Park Teresininwestycja
Pokaż inwestycję
[Teresin] Prologis Park Teresin
KDP: Między Warszawą i Poznaniem pociągi osiągną prędkość do 320 km/hartykuł
Pokaż artykuł
KDP: Między Warszawą i Poznaniem pociągi osiągną prędkość do 320 km/h
Między Warszawą i Poznaniem pociągi osiągną prędkość do 320 km/h. Wybrane składy pojadą obwodnicą Kalisza, zapewniając najszybsze połączenie, a inne zjadą do miasta, włączając je w sieć połączeń Kolei Dużych Prędkości (KDP). Takie rozwiązania stosuje się od lat na kolei w krajach Europy Zachodniej.
REKLAMA